26 April 2012

kekasih gelap..





Aku sering kali melihat kamu...
Namun kau tidak pernah menyedari
kehadiranku...
Walaupun aku hanya dapat melihat mu dari jauh..
Hatiku gembira..


Ingin sekali aku bertegur sapa denganmu..
Tetapi mengapa kaki ku kaku untuk melangkah...
Hatiku malu untuk mendekatimu...
Jantungku berdegup dengan begitu laju sehingga
aku sendiri tidak dapat menebak 
selaju manakah ia..



Kau juga tidak pernah cuba untuk mendekatiku...
Malah senyumanmu begitu mahal untuk diriku...
Walaupun kau tidak mengerti 
perasaan yang membelenggu dalam hatiku...



Aku akan setia menunggumu 
biarpun seribu tahun sekalipun...
Kerana aku terlalu menyayangi dirimu
biarpun kau hanya kekasih gelapku......


                                                                created by..
                                                                 SYUHADA..
  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.post { -webkit-border-radius: 40px; width: 650px; margin: 0 auto; padding: 0 0 15px; text-align: left; background-color: #FFFFFF; background-image: url(http://i1125.photobucket.com/albums/l597/cotcet96/20070320_313973.gif); border: 1px solid transparent; border-top: 0; }