24 October 2012

birthday kawanku..



ASSALAMUALAIKUM...!!

Semalam, pada hari selasa (23 oktober 2012) saya dan rakan-rakan saya telah membuat satu kejutan untuk rakan-rakan saya yang menyambut hari jadinya pada bulan ini.. Nadhirah dan Humratul adalah birthday girl yang kami semua kejutkan dia dengan menyambut hari kelahirannya.....

 
ni lah dia birthday girl yang kami kejutkan tu...
yang sebelah kiri adalah Humratul dan sebelahnya adalah Nadhirah...


 Nadhirah yang sedang membuat air.. dan humratul sedang menunjukkan kad hari jadi yang diberikan oleh Daniel kepada mereka berdua ini... 
nak tau tak sape Daniel??
hahahaha.. tak payah tau lah...


ini lah Farahi yang memulakan perancangan membuat kejutan hari jadi ni..

 

 di sebelah kiri Syuhada, Nadhirah dan Farahi...


yang tak cantik ni.. saya lah..hehehe... tak cantik kan..?? saya tau..

 

 selepas jamuan hari jadi... kitorang kena buat kerja... huhuhu


kerja yang harus kami buat.. mengira markah segak kami...


 gambar saya lagi.. yang ni dah boring.. dah tak ada kerja yang nak dibuat...

 ni Farahi dan saya Shafiqah.. 




ok lah sampai di sini saja lah... selamat malam.. 
ucapan pada Nadhirah dan Humratul.. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..
bye... 
PEACE NO WAR..!!! ^_^


6 comments:

  1. wahhh! thank you shafiqah ...thank you thank you..haha, tunjuklah sikit gambar daniel kat aku..nak juga tengok muka korea dia :D

    ReplyDelete
  2. aq mane ade gmbar dye.. dye x nk amek gmbr..

    ReplyDelete
  3. hehehe.... kalau ada , memang aku rasa Nadhirah , Shuhada & Farahi mula bercakap pasal Daniel :D

    ReplyDelete
  4. tp skang lydia yg lbh2.. ble ckp daniel ade kt umah aq je.. sbok dye nk g umah aq nk tgk dye..

    ReplyDelete
  5. hahahah....gedik pula dia tu...bagi Chansung kat dia je...jauhkan Daniel daripada dia :D

    ReplyDelete
  6. mmg aq bg chansung kt dye pon... tp dye ttp nk daniel jgk..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.post { -webkit-border-radius: 40px; width: 650px; margin: 0 auto; padding: 0 0 15px; text-align: left; background-color: #FFFFFF; background-image: url(http://i1125.photobucket.com/albums/l597/cotcet96/20070320_313973.gif); border: 1px solid transparent; border-top: 0; }