09 January 2013

New Year GA by Cik Akma

Assalamualaikum.. petang ni saya nak join satu GA yang  sangat menarik perhatian saya..

klik banner di atas untuk join ya.. ^_^

ermm.. tak tau lah nak komen macam mana tentang Akma Le'Shoppe ni..  saya rasa online shop ni sangat simple tapi saya tengok macam ada benda je yang tak kena.. tapi tak terfikir lah pula.. blog ni nampak kosong mungikn baru buat agaknya.. barang-barang pun tak banyak lagi kn?? saya suka tony moly lip tint tu.. harap2 dapat lah.. saya pernah pakai sekali je.. tu pun cousin saya punya.. tak tau lah dia beli kat mana..

saya nak tudung bawal warna hitam atau purple.. salah satu tu je lah..

saya tag ini dan ini

ok sampai kat sini je lah..
saya nak buat homework ni.. huhuhu

bye..
PEACE!!.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.post { -webkit-border-radius: 40px; width: 650px; margin: 0 auto; padding: 0 0 15px; text-align: left; background-color: #FFFFFF; background-image: url(http://i1125.photobucket.com/albums/l597/cotcet96/20070320_313973.gif); border: 1px solid transparent; border-top: 0; }