13 November 2012

Mega GiveAway Dari www.yanayassin.com

asslammualaikum..

malam ni saya nak join Mega GiveAway dari yanayassin.. saya join ni pon sebab saya tertarik dengan hadiah2nya.. hehehe.. harap2 dapat lah..





Pengalaman manis saya ialah

bila saya mula join dalam dunia blog ni.. ramai blogger2 yang ingin membantu saya dalam kefahaman tentang dunia blog ni.. 

Pengalaman masam saya pula ialah

tak tau lah.. buat masa ni belum ada lagi pengalaman masam.. hihihi..



                        RAKAN-RAKAN YANG DI TAG..


SENARAI HADIAH


1. 1 x T-Shirt Custom Design sponsor dari LiverFreakTee

2. 1 x Perfume sponsor dari  www.siezuka.com

3. 5 x Pemenang Topup RM10 sponsor dari penmerah.com

4. 1 x Album 33 Lagu Hit Sepanjang Zaman by NORA sponsor dari www.nurain82.com

5. 1 x Album Shila On 7 : Menentukan Arah sponsor dari www.nurain82.com

6. 1 x DVD Filem Senjakala sponsor dari www.nurain82.com

7. 1 x Lotion NIVEA sponsor dari www.nurain82.com

8. 1 x Lori Milo sponsor dari www.nurain82.com

9. 1 x Buku KHADIJAH cinta Abadi Kekasih Nabi sponsor dari FandyzBlog

10. 1 x Perfume Escada Miniature -Island Kiss Limited Edition sponsor dariwww.Alyzafisol.com

11. 2 x Ole - Ole dari Korea 

12. 1 x Ole - Ole dari Singapore

14. 3 x Ole - ole dari Pangkor

15. 2 x Ole - Ole dari Cameron Highland

16. 1 x Bantal Comel Mr.Bean

17. 1 x Bantal Comel Hello Kitty

18. 3 x Note Holder

19. Ole - Ole Dari Beijing
siapa nak join boleh lah singgah di blog yanayassin.. ok lah.. selamat malam.. bye..














No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.post { -webkit-border-radius: 40px; width: 650px; margin: 0 auto; padding: 0 0 15px; text-align: left; background-color: #FFFFFF; background-image: url(http://i1125.photobucket.com/albums/l597/cotcet96/20070320_313973.gif); border: 1px solid transparent; border-top: 0; }