06 March 2013

berhabuk tok!!..

assalmmualaikum... wah!! dah lama tak online jadi berhabuk pulak blog ni.. mari kita bersihkan blog ni  ye.. :P    saya tak online bukan sebab malas ke apa ke... tapi saya tak sempat online sebab banyak betul assigment yang nk dibuat dalam sem 1 ni..  kadang2 tu ade jugak terasa menyesal ambil KV nie.. tapi nak wat macam mana kan.. kena lah hadapi dengan tabah.. *poyo bhai bdk ni..  huhuhuu..  ok dah tak tau nak taip apa.. otak sekarang tengah blur ni.. adoi stres pon ada.. tapi tak pe lah nak berjaya kan? mesti lah kena berkorban sikit..  *ceh! poyo lagi.. saja je nak bagitau mungkin akhir tahun ni saya akan buat GA kedua saya.. banyak hadiah yang akan saya sediakan.. so bersiap sedia lah ye..? hohohoho..  ok lah sebenarnya saya ada kat skolah ni..  saja je curi2 online.. huhuhuh..  hari ni ada pentaksiran..  doakan saya berjaya ye..  hehhehe..

bye..
PEACE!! ^_^

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.post { -webkit-border-radius: 40px; width: 650px; margin: 0 auto; padding: 0 0 15px; text-align: left; background-color: #FFFFFF; background-image: url(http://i1125.photobucket.com/albums/l597/cotcet96/20070320_313973.gif); border: 1px solid transparent; border-top: 0; }