24 March 2013

Tersenyum sampai ke telinga..


assalamualaikum..  dah lama tak update rasanya..   semalam saya ada buatkan blog untuk someone yang istimewa di hati saya.. cewah!!  dia nak ada blog jadi saya buatkan lah untuk dia..  follow lah dia kalau korang semua sudi..

baru sehari je dia buat blog dah banyak entry yang dia post..  rajin betul..  saya satu post pon tunggu sebulan baru rajin nak update..
untung saya dapat dia.. hohoho..  *perasan siot.  hari selasa ni nanti keluar dengan si dia..  confirm happy lah saya masa tu.. huhuhu..  saya tak pernah keluar dengan lelaki sebelum ni..  ni first time keluar dengan lelaki, tu pon ada kawan sekali..  tak berani saya nak keluar berdua2an..  takut nanti timbul fitnah..  bahaya kot..  tapi nasib baik ada kawan saya..  ada jugak lah keberanian nak jumpa dengan si dia.. huhuhu..  tak sabar kot..  pada mulanya dia adalah seorang senior saya dan terus jadi kawan dan sekarang ni..   jadi ehem2 pulak... hehehe..  ^_^..   ok lah.. malas nak taip banyak2..  hehehe..

bye..  selamat malam..
PEACE!! ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.post { -webkit-border-radius: 40px; width: 650px; margin: 0 auto; padding: 0 0 15px; text-align: left; background-color: #FFFFFF; background-image: url(http://i1125.photobucket.com/albums/l597/cotcet96/20070320_313973.gif); border: 1px solid transparent; border-top: 0; }