27 March 2013

sedih :'(

assalamualaikum..  saya tak tau lah nak kata apa...  tapi apa yang saya tau..  saya sedih sangat2 bila orang yang sayang buat saya macam ni..  saya tau salah saya bila saya kata dia gedik.. saya just gurau2 je..  salah ke?? kalau dia tak nak saya gurau2 yang macam 2 bagitau lah..  saya tak kan gurau2 lagi dah.. saya akan serius je kalau dia nak.. saya tak kan gurau2 lagi dah kat depan dia.. saya cuma bergurau dengan orang yang sudi dan boleh terima je gurauan saya ni.. saya fikir dia gembira dengan saya smalam.. rupanya tak gembira.. :'(  sedihnya..   saya tak dapat buat dia happy..  saya rasa dia buat2 gembira je depan saya agaknya..  huh!! :'(


luqman maafkan aku sebab aku tak buat kau happy.. tak buat kau gembira bila dengan aku... aku mintak maaf sangat2.. aku cuba buat kau happy bila kau keluar dengan aku lagi.. tu pon kalau kau nak keluar dengan aku lah.. :'(


tapi rasanya mesti dia dah tak nak keluar dengan saya lagi..  :'(   saya dah pulaukan dia semalam..  tapi saya dah suruh dia duduk sebelah saya..  saya nak jalan sebelah saya.. tapi dia tak nak.. dia jauhkan diri dia..  saya tau saya ni siapa je..  saya ni tak lawa macam awek dia yang dulu..  awek dia yang dulu lawa.. cantik sangat..  saya dah tengok dah gambar dia dengan awek dia..  tapi gambar edit lah..  tapi still cantik..  padan betul dia dengan awek dia yang dulu tu.  mungkin saya tak padan dengan dia.. mungkin saya tak layak dengan dia.. sebab tu lah dia jauhkan diri dari saya agaknya..  tak pe lah.. semoga dia gembira..  

MAAFKAN AKU!!!

bye..
assalamualaikum..
:'( :'(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.post { -webkit-border-radius: 40px; width: 650px; margin: 0 auto; padding: 0 0 15px; text-align: left; background-color: #FFFFFF; background-image: url(http://i1125.photobucket.com/albums/l597/cotcet96/20070320_313973.gif); border: 1px solid transparent; border-top: 0; }