12 December 2012

First Giveaway Who Is My Bestfriend by Najihah & Sarah

assalamualaikum.. malam ni saya nak join satu GA dari blog comel ni.. hmm.. WHO IS MY BESTFRIEND?? siapa kawan baik saya ye..? " ish tak kan lah kawan baik sendiri pun x tau apa lah kau ni ieka.." hehehe.. saje je.. kawan saya ramai.. tapi yang terbaik hanya 10 orang je.. hehehe.. ok sudah2 lah merepek tu wahai ieka.. mari kita teruskan..

klik banner untuk join ya..

gambar kawan saya tak banyak so sikit je lah yang boleh saya tunjuk kan..

tunggu sekejap ya..!........
........
.........
...............
...........
............
..........
............
........
..........
..........
..........
..............mana gambar diorang ni..
............
............
..........
..........
..............
...........
...........
............
..............
............
......
...........
................
.................
...........
..........
............ish mana ni.? bengang pulak aku..
............
..........
..............
.........
.........
..........
..........
........
.........
.........
......
....

tadaa!!! itu dia...
hehehe.. jangan geram atau marah ya..
inilah dia gambar kawan baik saya yang comel lagi cantik tu..
comel lagi cantik kan

ok lah dah malam ni..

selamat malam..

PEACE!! ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.post { -webkit-border-radius: 40px; width: 650px; margin: 0 auto; padding: 0 0 15px; text-align: left; background-color: #FFFFFF; background-image: url(http://i1125.photobucket.com/albums/l597/cotcet96/20070320_313973.gif); border: 1px solid transparent; border-top: 0; }