01 December 2012

Giveaway Oh my birthday ! by Fatin Nazurah

Assalamualaikum.. malam ni saya nak join satu giveaway yang dianjurkan oleh Fatin Nazurah.. saya tengah bosan sebenarnya sebab tu lah saya join.. ye lah orang kat dalam rumah ni semuanya tengok bola.. saya tak minat bola sebab tu lah saya cepat bosan..  



klik banner comelkat atas ni kalau korang nak join ye.. ^_^
saya berharap sangat dapat hadiah dari Fatin Nazurah.. saya tak pernah bertuah bila saya join mana contest.. jadi saya berharap saya akan dapat lah.. bukan berharap dapat hadiah saja saya juga berharap ramai yang sudi follow saya.. 


ok lah sampai sini sajalah.. 
selamat malam..

PEACE!! ^_^

5 comments:

  1. Thanks sebab join ga ! Senarai peserta & pembahagian hadiah telah diupdate ^^ Boleh cek balik ye . Gud luck !

    ReplyDelete
  2. hye...
    iema dr GA yg sme
    meh singgah sini
    --> http://iemagurlz.blogspot.com/2012/12/giveaway-oh-my-birthday-by-fatin-nazurah.html

    ReplyDelete
  3. singgah :)
    http://wanynaziar.blogspot.com/2012/12/segmen-jom-up-follower-by-be-log-meow.html

    ReplyDelete
  4. Salam..^^
    dari segment yang sama,jalan-jalan disini..^^

    http://secretshaila.blogspot.com/2012/12/giveaway-oh-my-birthday-by-fatin-nazurah.html

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum tuan tanah! Just arrived from same GA and u were followed. Come visit me and do follow yeah. http://a-awesomee.blogspot.com/2012/12/giveaway-oh-my-birhday-by-fatin-nazurah.html

    ps: i hope you break the leg (Y)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.post { -webkit-border-radius: 40px; width: 650px; margin: 0 auto; padding: 0 0 15px; text-align: left; background-color: #FFFFFF; background-image: url(http://i1125.photobucket.com/albums/l597/cotcet96/20070320_313973.gif); border: 1px solid transparent; border-top: 0; }