16 December 2012

simple header

assalamualaikum.. hari ni saya nak bagi korang2 *yang berminat je lah simple header secara percuma..  tapi mungkin korang tak nak kot.. tapi tak apa lah.. saya nak kongsi je lah beberapa header yang saya dah buat dengan tangan saya sendiri.. tapi kalau siapa2 nak tempah header kat saya, saya boleh je.. nak letak nama korang ke gambar korang insya allah saya boleh buat.. kalau nak tempah bagitau saya kat fb saya.. jangan risau saya buat secara percuma.. saya tak kan amik bayaran.. ok ni lah header yang saya buat.. kalau buruk jangan gelakkan tau..







ni lah header yang tak seberapa cantik ni.. kepada sesiapa nak amik.. amik lah..

ok lah tu je..
bye..
PEACE!! ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.post { -webkit-border-radius: 40px; width: 650px; margin: 0 auto; padding: 0 0 15px; text-align: left; background-color: #FFFFFF; background-image: url(http://i1125.photobucket.com/albums/l597/cotcet96/20070320_313973.gif); border: 1px solid transparent; border-top: 0; }