16 December 2012

Segmen Blog Chomel

assalamualaikum.. pada tengah2 malam yang amat membosankan ni.. saya nak join satu segmen yg saya rasa terbaik dari ladang.. *mulalah tu nak merepek..
okey lah tak merepek.. mari kita teruskan segmen ni..



klik banner untuk join segmen ni..

bagi sesi puji memuji blog saya ni pula ye.. tunggu jap.. saya nak usha apa yang menarik dan comelnya blog saya ni..

ok dah.. apa yang comelnya blog saya ni adalah tak ada apa-apa yang comel pun..  *muka nak makan penyepak
apa yang saya suka kat dalam blog ni adalah headernya sebab header tu bukan saya yang buat.. header tu adalah hadiah segmen yang saya dah menang sebelum2 ni.. tu lah yang saya rasa benda yang comel kat dalam blog saya ni.. dan sudah tentunya orang yang menaip entry ni pun comel juga.. *ya allah perasannya aku ni.. sedar lah diri tu sikit.. huh..
dah lah tu nanti kembang semangkuk pula saya nanti..

saya tag awak, awak dan semua yang baca entry saya ni..

ok lah dah lewat malam ni.. 
selamat malam.. 
PEACE!! ^_^

1 comment:

  1. Singgah ! Mailey dari segmen yg sme . . jum singgah blog baru Mailey :) http://aries-pinky.blogspot.com/2012/12/segmen-blog-comel.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.post { -webkit-border-radius: 40px; width: 650px; margin: 0 auto; padding: 0 0 15px; text-align: left; background-color: #FFFFFF; background-image: url(http://i1125.photobucket.com/albums/l597/cotcet96/20070320_313973.gif); border: 1px solid transparent; border-top: 0; }