14 December 2012

segmen I Adore My Bias by Amni and Dalilah

Assalamualaikum.. hari ni saya nak join satu segmen yang sangat menarik perhatian saya.. pasal Kpop mesti lah minat.. huhuhu.. ok mari kita teruskan..

klik banner untuk join..

ok soalan-soalannya adalah..
 1. Bila korang mula minat KPOP?     masa saya form 1.. (mase tu konsert super junior.. tp saya minat macam2 tu je r.. tak serius mane pon.. saya duduk kat backstage.. sampai sekarang kalu ada konsert saya akan pergi.. huhuhu.. jangan jelez..


2. Bias korang yang pertama korang minat siapa?
     yoseob kumpulan beast.. gila comel mase mula-mula pandang tu.. bak kata orang cinta pandang pertama.. huhuuhu


3. Korang ada berapa bias?
   5 sahaja..


4. Top 3 bias korang siapa?
     Choi Minho (Shinee) cute budak tu..
     Taecyeon (2pm) si gagah perkasa
     yoseob (Beast) si budak kecil comel


5. Kenapa korang minat dia?
    dia cute.. peramah.. layan peminat dengan baik.. tak sombong.


6. Macam mana boleh minat dia?
    saya minat yoseob masa dia datang Malaysia dan buat konsert, saya diberi tugas untuk memberi segelas air kepadanya.. semasa bagi tu dia mengenyit mata pada saya.. masa tu lah saya minat gila dengan dia.. huhuhu


    saya minat taecyeon sebab dia buat saya ketawa masa saya melancong ke Korea.. masa tu saya tersesat.. saya rasa macam nak nangis je masa tu.. masa jalan2 nak cari jalan keluar tiba2 saya terjumpa dia.. nasib baik saya tak terlanggar badan dia yang tegap gila tu..

     saya minat choi minho masa saya tengok cerita hello baby.. dia adalah seorang bapa yang sangat baik.. huhuhu.. 


7. Gambar bias korang yang PALING korang suka?
 comel kan.??

 seolah olah dia senyum pada saya..
 tak tau nak cakap apalagi dah.. comel.. ^_^
 
8. Suara bias korang dalam lagu/cerita apa yang paling korang suka?
 
    taecyeon.. lagu handsup dan drama dream high
    Choi minho.. hello baby dan lagu Sherlock
 


9. Apa yang special pasal bias korang tu?
    kan saya dah bagitau tadi.. dia comel.. peramah.. layan peminat.. tak sombong..


10. Group KPOP mana yang korang paling minat sekarang?
        Exo.. Shinee.. 2pm..


11. Music video KPOP yang paling korang minat apa? Nyatakan sebab.
      Shinee-Sherlock.. sebab terserlah kecomelan dan kehenseman diorang tu.. dan lagunya pun best (bagi pendapat saya je lah)


12. Korang pernah tak pergi showcase/konsert diorang?
      pernah.. saya bekerja di backstage.. dah banyak kali dah..


13. Album KPOP apa yang korang ada sekarang?
      Shinee-hello, lucifer, romeo, ring ding dong..
       beast- bad girl, shock, beautiful night
       2pm- handsup, heartbeat


14. Kalau korang diberi peluang untuk ke Korea..bias mana yang korang nak jumpa dulu?   
  

   saya dah pernah pergi dah.. saya dah jumpa dah pun bias yang saya nak jumpa tu..


15. Andai kata 3 ultimate bias korang tu baca post ni.. apa ucapan korang untuk dia?

       naneun dangsin i jeongmallo dangsin eul sarang algo sip eun .. hehehe....faham tak?? kalau tak faham tak apa lah.. ucapan ni hanyalah untuk mereka bertiga tu saja.. huhuhu..

saya tag awak, awak,dan awak

ok dah..

selamat malam..

PEACE!! ^_^

4 comments:

  1. i'm SHAwol too :)
    tapi saya suka Onew

    ReplyDelete
  2. Hai, wow pernah pergi KOREA? Beruntungnya awak. Nyennyenye saya nak pergi tpi takda duit ahahaha. Untung awak kan. Saya jeles sangatsangat >< Hahah xd Hmm kalau jumpa BIGBANG kirim salam saya dekat die au. Terutama Taeyang. Lalalla

    ReplyDelete
  3. Hye. Thanks for joining my segmen^^ Seriously pernah jumpa bias dan pergi concert diorang? WOW!! bestnya XD

    ReplyDelete
  4. DARI SEGMEN YANG SAMA :)

    http://jjikjjikl.blogspot.com/2012/12/segmen-i-adore-my-bias-by-amni-and.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.post { -webkit-border-radius: 40px; width: 650px; margin: 0 auto; padding: 0 0 15px; text-align: left; background-color: #FFFFFF; background-image: url(http://i1125.photobucket.com/albums/l597/cotcet96/20070320_313973.gif); border: 1px solid transparent; border-top: 0; }