10 December 2012

Segmen: Jom Tambah Rakan

Assalamualaikum.. malam ni saya nak buat satu segmen.. kalau sebelum2 ni saya asyik join segmen je kali ni saya nak buat segmen pulak.. hope ade yang sudi join segmen ni lah sebab ni adalah segmen pertama saya.. saya tak pernah buat segmen so kali ni nak cuba lah.. ok tanpa membuang masa lagi.. kita teruskan..


SYARAT-SYARAT :
  • follow blog ni.. *wajib*
  • add di facebook Sakura Asahara *wajib*
  • buat entry bertajuk Segmen: Jom Tambah Rakan
  • letak banner diatas kat entry korang
  • letak sekali link facebook korang untuk menyenangkan kerja blogger yang join ni add korang..
  • dah siap..?? boleh lah hantar link korang kat komen dibawah ni..
simple je syaratnya.. sebenarnya saya buat segmen ni bertujuan untuk menambahkan rakan. harap ada  lah yang sudi nak join segmen pertama saya ni.. saya buat segmen ni hanyalah untuk suka2 dan menjalinkan hubungan silaturrahim.. cewah!! merepak je..

tarikh tutup nanti saya akan bagitahu...

ok lah dah malam ni..
bye.. 
PEACE!! ^_^

1 comment:

  1. saya join

    http://princeadam97.blogspot.com/2012/12/segmen-jom-tambah-rakan.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.post { -webkit-border-radius: 40px; width: 650px; margin: 0 auto; padding: 0 0 15px; text-align: left; background-color: #FFFFFF; background-image: url(http://i1125.photobucket.com/albums/l597/cotcet96/20070320_313973.gif); border: 1px solid transparent; border-top: 0; }