21 December 2012

Short segment : Aku Suka Dia by hanim and fiza

assalamualaikum.. malam ni saya nak join satu segmen yang sangat-sangat menarik.. saya suka sangat segmen ni sebab!! tak yah tau lah.. malu lah pulak.. ko mari kita teruskan..


klik banner untuk join ye.. *macam biasa lah

ok.. sebelum tu saya nak tanya korang lah.. korang tau tak saya kat mana sekarang ni?? haa.. tak tau kan.. 

korang rasa2 kat mana ni..??
ini adalah rumah kaca di korea selatan.. saya sekarang ni berada di Korea.. saya nak tunaikan hajat miss lonely ni.. tau tak apa hajatnya?? hajatnya adalah apabila saya pergi ke Korea lagi,dia suruh saya tolong kirim salam pada bigbang terutamanya Taeyang.. wahh!! insya allah kalau saya jumpa saya kirim salam pada dia.. cewah!! huhuhu..

ok.. apa yang saya nak cerita ni adalah tentang Boyfriend saya dimana saya baru je jumpa dia siang tadi..  wow!! rasa macam nak lompat-lompat je depan dia.. tapi kalau buat macam tu malu lah saya.. jadi saya cuma berborak dan bertukar alamat rumah.. cewah!! alamat rumah.. aku ada kau ada? huhuhu.. memang happy sangat-sangat dapat jumpa dia.. saya dah lama dah sukakan dia.. saya sukakan dia dari pandangan pertama saya pada tahun lepas.. tapi tengok dari jauh je lah.. *ceh poyo je lebih.. tapi memang best lah siang tadi.. saya fikir dia sombong.. tapi rupanya tak seperti yang saya sangkakan.. dia amat lah baik dan sporting orang nya.. Eh! korang tau tak siapa boyfriend saya.?? tak tau kan.. tapi mesti korang kenal bila saya dah tunjuk kan gambar dia.. nak tengok ke?? malu lah nak tunjuk gambar boyfriend saya.. huhuhu.. gediknya minah ni.. tunjuk je lah..  ok lah saya tunjuk.. tapi saya bagi AMARAN KERAS dahulu.. TOLONG JANGAN TERPIKAT PADA DIA.. ada faham..!! ish. menyampah pula aku dengan minah ni..huhuhu.. no lah gambar dia.. 


comel kan..??

saya jatuh cinta pada dia kerana sikap peramah dan suka bergurau senda.. aduh!! menawan sih!!.. lepas borak-borak je dia ajak saya dan pergi melawat ke dom Shinee.. wah!! best gila..  mesti korang tak percaya kan?? tak percaya sudah.. saya tak suruh percaya pun.. biar je lah saya percaya pada diri saya sendiri.. di dom Shinee.. saya telah dilayan dengan baik sekali.. Best.. Best.. Best...
and dia ada bagi pesanan sikit pada Shawol..
nak tau tak?? ok mari kita lihat video yang telahpun dirakam..



saya tag..

ok lah bye..
selamat malam..
PEACE!!! ^_^

6 comments:

  1. bw. follow mine! http://randomssssss.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. NICE ENTRY ! Tengs join this sgmen . Good luck :)

    ReplyDelete
  3. blogwalking dari segmen yg sama..
    gud luck :)

    http://princessdiaryme.blogspot.com/2012/12/short-segment-asd-by-hanim-and-fiza.html

    ReplyDelete
  4. http://nurhanim-ehier.blogspot.com/2012/12/update-asd-peserta-dan-sponsor-wajib.html

    ReplyDelete
  5. http://nurhanim-ehier.blogspot.com/2012/12/update-asd-peserta-dan-sponsor-wajib.html

    Update! Peserta dan sponsor perlu baca xD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
.post { -webkit-border-radius: 40px; width: 650px; margin: 0 auto; padding: 0 0 15px; text-align: left; background-color: #FFFFFF; background-image: url(http://i1125.photobucket.com/albums/l597/cotcet96/20070320_313973.gif); border: 1px solid transparent; border-top: 0; }